کد خبر: 54449 | زمان مخابره: 15:11:32 - یکشنبه 13 دی 1394 | بدون نظر | |

فعالیت ۷۳ کانون فرهنگی تربیتی در استان کرمان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان از فعالیت ۷۳ کانون فرهنگی تربیتی تحت پوشش آموزش و پرورش در شهرستان ها و مناطق استان کرمان خبر داد .

به گزارش  نشانه نیوز، “سید داوود ملکی” در گردهمایی مدیران کانون های فرهنگی تربیتی شهرستان ها و مناطق استان کرمان با بیان اینکه مدیریت سنتی، کم تحرک و منفعل جوابگوی نیاز های پرورشی دستگاه تعلیم و تربیت نیست، گفت: با توجه به محدودیت های درونی و فشار های بیرونی ، مدیریت استراتژیک آموزش و پرورش، در شرایط کنونی ضروری است .

وی آشنایی با شرح وظایف، علم و تخصص ، تعامل و همکاری را از مهترین ویژگی های مدیر مقتدر برشمرد .

ملکی از کانون های فرهنگی تربیتی به عنوان مکانی جهت تمرین آموزشی و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان نام برد و افزود: برنامه های کانون های فرهنگی تربیتی باید در قالب فعالیت های گروهی و اجرای برنامه های کاربردی، پویا و کارآمد در راستای تحقق اهداف تعلیم و تربیت طراحی شود .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان غنی سازی اوقات فراغت، تقویت شخصیت و خود باوری دانش آموزان ، افزایش اثر بخشی تعلیم و تربیت رسمی کشور و آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان را از مهمترین وظایف کانون های فرهنگی و تربیتی برشمرد .

 ملکی با بیان اینکه کانون ها فضا های اداری آموزشی هستند، گفت: سازمان دانش آموزی یک نهاد در کنار آموزش و پرورش می باشد و باید در راستای تسهیل تحقق فعالیت های آموزشی و پرورشی گام بردارد .

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در اسفند ماه سال جاری بر تشویق مردم برای حضور در این انتخابات تاکید کرد .



ارسال نظر


آخرین خبرها