کد خبر: 121907 | زمان مخابره: 12:50:13 - دوشنبه 4 تیر 1403 | بدون نظر | |

جزئیات جشن‌های کیلومتری و اطعام غدیر در استان کرمان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری جشن‌های کیلومتری عید غدیر خم، اطعام غدیر و برپایی ۹۰۰ موکب غدیر در سراسر استان کرمان خبر داد.

به گزارش نشانه نیوز، حجت‌الاسلام سعید شهابی، در گفت‌وگو یی، با تبریک ایام خجسته دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم، اظهار داشت: در ایام عید غدیر امسال در استان کرمان برنامه‌های ما در دو حوزه جشن‌های کیلومتری و اطعام غدیر به صورت جدی دنبال می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات ویژه برنامه‌های عید غدیر خم در استان کرمان، گفت: امروز عصر جشن‌های کیلومتری عید غدیر خم را در تمامی شهرستان‌های استان به ویژه شهرستان‌های بزرگ با حضور پرشور کردم ولایت‌مدار استان برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه این جشن‌های کیلومتری از ساعت ۱۷ تا ۲۲ امروز در تمامی شهرستان‌های بزرگ استان برگزار می‌شود، افزود: مکان برگزاری این جشن‌ها در تمامی شهرستان‌ها اطلاع‌رسانی شده است.

وی با اشاره به اینکه جشن کیلومتری عید غدیر خم در شهر کرمان فردا عصر برگزار می‌شود، ادامه داد: این جشن از چهارراه سمیه شهر کرمان آغاز می‌شود و امیدواریم بتوانیم با حضور مردم جشن باشکوهی را برگزار کنیم.

شهابی با بیان اینکه علاوه بر این جشن‌های کیلومتری ۹۰۰ موکب عید غدیر نیز میزبان مردم عزیز کرمان در سراسر استان هستند، گفت: فعالیت این موکب‌ها از شب گذشته آغاز شده است و تا فردا شب ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه ظهر عید غدیر ۱۱۰ هزار پرس غذا در شهرستان کرمان و بیش از ۱۰۰ هزار پرس غذا در هر کدام از شهرستان‌های بزرگ و ۵۰ هزار پرس غذا در شهرستان‌های کوچک طبخ و توزیع می‌شود، گفت: همه ما تلاش می‌کنیم تا بتوانیم جشن بزرگ ولایت و امامت امیرالمومنین علی علیه السلام به بهترین نحو برگزار شود.



ارسال نظر


آخرین خبرها